Розробка фірмового стилю

Зображення - Розробка фірмового стилю

Що таке фірмовий стиль?

Фірмовий стиль — це набір графічних, кольорових, візуальних, постійних дизайнерських елементів, які створюють образ та стиль вашого бізнесу. Він є головною частиною брендингу компанії.

Фірмовий стиль створюється з метою підвищення впізнаваності бренду. 

Він поєднує в собі візуальний набір графічних елементів, розмножений на різні носії. 

Розробка фірмового стилю:

  • підвищує рівень запам’ятовування і впізнаваності компанії та її продукту;
  • надає індивідуальності графічним матеріалам компанії.

Розробка фірмового стилю — наступний крок після розробки логотипу, який допомагає систематизувати його використання компанією.

Що включає в себе фірмовий стиль:

  • Логотип — допомагає впізнавати компанію, відрізняти її від сотень інших. Логотип створює позитивне та правильне уявлення про бізнес, відображає головні його ідеї та цінності.
  • Шрифт, який використовується на сайті та поліграфічній продукції. Підбір шрифту допомагає створити фірмовий, унікальний стиль бренду.
  • Фірмові кольори. Саме сталий, постійний набір кольорів здатний створити правильне уявлення про діяльність компанії, створити необхідні асоціації з брендом у клієнтів.
  • Оформлення бланків, конвертів, ручок, вивісок, сувенірної чи поліграфічної продукції, еко-сумок тощо. Це допомагає підвищити впізнаваність бренду, потенційним клієнтам дізнатись про вашу компанію.
Зображення - Що включає фірмовий стиль

Задачі та цілі створення фірмового стиля компанії

01.
Розв'язання питань ідентифікації та диференціювання бренду.
02.
Побудова фірмового позитивного іміджу компанії.
03.
Підвищення впізнаваності бренду, відокремлення його від конкурентів.
04.
Транслювання клієнтам головних цінностей та цілей компанії.
05.
Формування вартості продукту бренду. Стиль вказує на якість, цінову категорію товарів/послуг компанії.

Чому варто замовити розробку фірмового стилю в OwlWeb team?

Бренд — це те, до чого має прагнути компанія. Бренд — це не лише про товари та послуги, які надає компанія. Це насамперед про почуття та емоції, які клієнти відчувають по відношенню до компанії. 

Зовнішній образ компанії (як її бачать інші) та її внутрішня ідентичність (як вона себе ідентифікує) — як дві сторони медалі. Цілісне позиціювання виникає, коли ці два аспекти знаходяться в гармонії між собою та відповідають місії компанії. 

Ми переконані, що хороший дизайн має надихати на серйозні зміни. Своєю співпрацею з підприємцями допомагаємо перетворювати ідеї на стійкий бізнес, а лідерам галузі адаптуватися до вимог сучасної культури.

Наступним кроком після розробки фірмового стилю повинна бути розробка айдентики та брендбуку, аби дізнатися про цю послугу, рекомендуємо вам ознайомитися зі статтею на цю тему.

Зображення - Чому варто замовити розробку фірмового стилю в OwlWeb team

Над створенням фірмового стилю для вас працюватиме: Сергій Снурник / арт-директор, графічний дизайнер.

Спеціалізується на системній розробці бренд-айдентики. Більш як п'ятнадцять років створює надійні, функціональні та естетичні системи ідентифікації брендів для компаній і стартапів з усього світу.

Клієнти: Nike, Esquire, ПФК ЦСКА, ралі «SILK WAY», Audi та багато інших.

Сергій має величезний вплив на якість проектів, які ми виконуємо разом, адже його досвід роботи найбільший серед нас. Для нього, як він і сам каже, кайф працювати з новим поколінням креативу.

Результати наших колаборацій виходять максимально деталізовані, вивірені та спрямовані на поставлені цілі.

Наша команда створює надійні, функціональні та естетичні системи ідентифікації брендів для компаній та стартапів з усього світу.


Зображення - Сергій Снурник / арт-директор

Приклади робіт

Етапи розробки фірмового стилю:

01. Дослідження
02. Генерація
03. Ітерація
04. Вибір
05. Розвиток
06. Доставка

Що ви отримаєте?

  • 20 ескізів знаку/логотипу, дизайн корпоративної продукції,
    мокапи, керівництво з використання фірмового стилю.
  • Версії лого: Pantone + CMYK + RGB.
  • Керівництво: pdf, яке буде включати опис логотипу,
    рекомендації до його застосування, основні фірмові шрифти та багато іншого.

Ціна на розробку фірмового стилю:  від 1500$