Чим відрізняється сайт-візитка від лендинга

Web-сайт - це офіційний інтернет-майданчик, що представляє компанію, продукт або послугу. У сучасному світі важко уявити бізнес без ІТ-технологій. Оскільки Інтернет є чудовим інструментом, своєрідним рупором, що допоможе не лише заявити про існування компанії, а й презентувати її, прорекламувати, збільшити клієнтську базу та продати продукцію. 

Але як обрати дієву платформу: і що таке лендінг сайт і сайт-візитка? Спробуємо розібратися.

Порівняльний аналіз лендінгу та сайту-візитки

Лендінг-сторінка - це односторінковий сайт, на якому вся інформація розділена на блоки. Він не має додаткових розділів. Весь вміст ресурсу переглядається прокручуванням мишкою. Цей сайт призначений для дуже компактної інформації, яка має коротко проінформувати відвідувача про якийсь один товар або послугу, вказати його переваги, переконати в необхідності цього продукту саме для цього відвідувача і спонукати до дії, тобто замовити.

Завдання лендінгу: покликати потенційного клієнта, зацікавити пропозицією, спонукати вчинити якусь дію щодо пропонованої пропозиції (купити, підписатися, зв'язатися з менеджером тощо)

Мета лендингу: змінити статус «відвідувач сайту» на статус «клієнт компанії».

Кому підійде лендинг? - на сайті такого типу вдало продаються недорогі товари, або товари в невеликій кількості. Цей вид веб ресурсу підійде для стартапів, малого бізнесу або невеликих компаній. За допомогою сайту можна дослідити, як клієнт відреагує на новий продукт на ринку, вдало продати курси або уроки різної тематики (від іноземної мови до складання дронів). Так само вдало реалізуються за допомогою такого ресурсу «гарячі пропозиції», тобто продукти на хвилі популярності, або сезонні товари.

За допомогою односторінкового сайту можна почати формувати клієнтську базу зі збором контактів поки що зацікавлених відвідувачів, які цілком можливо стануть потенційними клієнтами.

Кому лендінг не підійде? - великому бізнесу або вже відомому бренду. У такому разі краще створити повноцінний багатосторінковий сайт. Також такий варіант буде малоефективним, якщо предметом вашого бізнесу є відомі продукти або послуги, і ви впевнені в його перевагах над конкуруючими схожими продуктами.


Види лендінгу: залежно від потреб, є кілька видів таких сайтів.

  • Лідогенерація. Такий вид односторінкового сайту використовують для збору інформації про клієнтів, тобто для формування клієнтської бази. Але оскільки відвідувачі просто так не захочуть вказувати свої дані, тому компанія пропонує якийсь бонус: безкоштовний продукт або знижку.
  • Товарні лендінги. Найпоширеніший вид односторінкового сайту. На посадковій сторінці описується один продукт, і на сайті всі елементи переносять відвідувача до кнопки замовлення, спонукаючи до дії.
  • Квіз. Сайт-опитувальник, різновид товарного лендінгу, з відмінностями в тому, що відвідувачеві пропонується обрати на кількох рівнях одну з характеристик товару і наостанок замовити його.
  • Інформаційний лендінг. Сайт, який лише готує до покупки, розповідаючи і рекламуючи товар, акцію або компанію.


Сайт-візитка компанії - невеликий ресурс, що складається з кількох сторінок і надає загальні відомості про компанію: види товарів чи послуг, їхню вартість, контакти, історію тощо. Створення сайту-візитки доцільно починати одразу після заснування компанії.

Завдання сайту-візитки: дати позитивне загальне уявлення відвідувачам про компанію.

Мета: познайомити майбутніх клієнтів із фірмою, показати переваги над конкурентами, переконати в доброчесності та в правильності вибору.

Кому підійде: усім, хто хоче розповісти про себе та свій товар чи послугу, від фахівця будь-якої сфери (перукар, кондитер, тренер, юрист), до компаній, які ще не заявили про себе в глобальній мережі.

Кому не підійде: великим самодостатнім компаніям, які вже мають повноцінні сайти, клієнтську базу та великий асортимент товарів.

Як вибрати правильний тип сайту: лендінг або сайт-візитка?

Що краще лендінг чи сайт? Перш за все, треба визначитися з метою сайту, яку мету переслідує фірма. Адже кожен вид представлених сайтів виконує різні функції. Якщо є потреба в продажах, нарощуванні клієнтської бази або прорекламувати продукт - тоді це однозначно лендінг.

Якщо перед вами поставлене завдання представити компанію, ознайомити зі своєю продукцією, заявити про себе - тоді це сайт-візитка.


Відмінність лендинга від сайту візитки

Лендінг має завжди тільки одну сторінку, сайт-візитка може мати кілька з можливістю їх збільшення з часом.

Лендінг - майданчик для продажів, візитка - для представлення компанії.

Односторінковий сайт пропонує один товар із закликом до дії, в той час як сайт-візитка лише надає інформацію.

Залишилося розібратися з перевагами та недоліками обох.


Переваги лендінгу

  • Швидка розробка. За 1-2 дні його можливо зробити.
  • Низька вартість. Контенту небагато, тому й вартість відповідна.
  • Швидкість завантаження. Оскільки обсяг сайту невеликий, то і для його завантаження достатньо навіть мобільного інтернету.
  • Легкість і простота в управлінні.
  • Зосередженість на одному об'єкті. Не розпорошує увагу відвідувача.


Недоліки лендінгу

  • Можливість продажу тільки одного товару
  • Нав'язливість, яка дратує покупця.
  • Невелика довіра на відміну від повноцінного сайту.
  • Велика конкуренція.
  • Важко просувати.


Переваги сайту-візитки

  • Низька вартість.
  • Швидка розробка.
  • Можливість додати нові розділи або сторінки.
  • Легка навігація та наповнення.


Недоліки сайту-візитки

  • Підійде тільки невеликим компаніям або приватним підприємцям.
  • Важко просувати.


Висновок

Сподіваємося, що інформація, подана вище, допомогла розібратися, що таке лендінг і що таке сайт-візитка та в чому різниця між ними. Зробимо висновок, для продажів доцільно використовувати одностаничник, а для реклами компанії - сайт-візитку.

Ще однією перевагою, яку ми не вказали, є можливість створити обидва види сайтів самостійно. Але для недосвідчених людей це буде довго, шаблонно і з витратою нервів. Краще доручити цю справу досвідченим фахівцям. Ми вас ґрунтовно проконсультуємо, порадимо і виконаємо все на найвищому рівні.