Фірмовий стиль — це набір графічних, кольорових, візуальних, постійних дизайнерських елементів, які створюють образ та стиль вашого бізнесу. Він є головною частиною брендингу компанії.
Фірмовий стиль створюється з метою підвищення впізнаваності бренду.
Він поєднує в собі візуальний набір графічних елементів, розмножений на різні носії.
Розробка фірмового стилю:
Розробка фірмового стилю — наступний крок після розробки логотипу, який допомагає систематизувати його використання компанією.
Бренд — це те, до чого має прагнути компанія. Бренд — це не лише про товари та послуги, які надає компанія. Це насамперед про почуття та емоції, які клієнти відчувають по відношенню до компанії.
Зовнішній образ компанії (як її бачать інші) та її внутрішня ідентичність (як вона себе ідентифікує) — як дві сторони медалі. Цілісне позиціювання виникає, коли ці два аспекти знаходяться в гармонії між собою та відповідають місії компанії.
Ми переконані, що хороший дизайн має надихати на серйозні зміни. Своєю співпрацею з підприємцями допомагаємо перетворювати ідеї на стійкий бізнес, а лідерам галузі адаптуватися до вимог сучасної культури.
Наступним кроком після розробки фірмового стилю повинна бути розробка айдентики та брендбуку, аби дізнатися про цю послугу, рекомендуємо вам ознайомитися зі статтею на цю тему.
Спеціалізується на системній розробці бренд-айдентики. Більш як п'ятнадцять років створює надійні, функціональні та естетичні системи ідентифікації брендів для компаній і стартапів з усього світу.
Клієнти: Nike, Esquire, ПФК ЦСКА, ралі «SILK WAY», Audi та багато інших.
Сергій має величезний вплив на якість проектів, які ми виконуємо разом, адже його досвід роботи найбільший серед нас. Для нього, як він і сам каже, кайф працювати з новим поколінням креативу.
Результати наших колаборацій виходять максимально деталізовані, вивірені та спрямовані на поставлені цілі.
Наша команда створює надійні, функціональні та естетичні системи ідентифікації брендів для компаній та стартапів з усього світу.
Визначаємо основні поняття, пов’язані з бізнесом замовника. Опрацьовуємо та осмислюємо напрямки, куди варто рухатись, аналізуємо цільову аудиторію.
Заповнюємо майндмеп, промальовуємо скетчі, прописуємо концепції рішень (від 1-го до 3-х). Збираємо мудборд для клієнта, в якому розміщуються ключові ідеї, концепції, рішення.
Створюємо необхідні графічні матеріали, логотип у векторному форматі. Презентуємо концепцію бренду з описом.
Разом із замовником визначаємось з фінальним концептом, при необхідності — вносимо правки згідно побажань клієнта. Презентуємо доопрацьовану та збалансовану версію айдентики.
Обраний та узгоджений з замовником варіант концепції розширюємо на весь ряд продукції, проводимо адаптацію стилю до всіх носіїв.
Визначаємо фінальні варіанти носіїв, проводимо шаблонізацію макетів. Надалі займаємося збором та підготовкою файлів, відправляємо їх через файлообмінник.
Ціна на розробку фірмового стилю: від 1500$