Тариф "Базовий" на розробку інтернет-магазину

Цей тариф є найоптимальнішим для бізнесу-початківця. "Базовий" відмінно підійде для створення сайту, якщо час підтискає і треба в короткі терміни вкластися у відкриття інтернет-магазину. Швидке створення і запуск можливий завдяки перевіреним напрацюванням наших фахівців, але на виході буде не шаблонний магазин, а цілком індивідуальний і унікальний, створений під ваші вимоги та уподобання сайт.

КАТАЛОГ ТОВАРІВ

Розміщення назви товару в різних вкладках або групах - немає необхідності вводити щоразу найменування одного й того самого товару. Кожна одиниця може бути розміщена у різних вкладеннях чи категоріях. Це зручно, якщо, наприклад, потрібно виставити товар у розділ “Розпродаж”, але й залишити його на головній сторінці.

Унікальний опис кожної одиниці категорії для детального опису кожного найменування з можливістю подальшого порівняння за характеристиками та відфільтруванням при пошуку.

Різновид товарів - деякі однакові продукти відрізняються якимось одним або декількома параметрами. Тому зручно, щоб кожне найменування мало свій унікальний артикул для інтеграції з обліковими системами, а отже, мала свою ціну та інші характеристики, але при цьому товар був в одному місці і мав можливість динамічного перемикання.

Порівняння однотипних продуктів дозволяє відвідувачам сайту порівнювати вибрані товари та їх характеристики.

Історія переглянутих товарів дає можливість покупцям швидко знайти переглянутий продукт.

Ведення наявності та облік залишків товару на складі – необхідна опція для контролю. Товар можна вносити до бази вручну, імпортувати з Excel або використовувати облікову програму за допомогою API.

Автоматичний конвертер ціни у будь-якій валюті дає можливість вказувати ціну товару у різній валюті, треба лише вказувати поточний курс, а ціна оновлюватиметься автоматично.

Управління статусом товару дає можливість регулювати продуктом і контролювати дії, які з ним.

Налаштування фільтрів дозволяє кожному розділу створити регулювання необхідних параметрів: вартості товару, забарвлення та інших.

Виведення на екран додаткових характеристик при наведенні курсору на продукт: збільшення зображення, вказівка ​​модифікацій товару, його варіації тощо.

Банери - кожна категорія має 3 банерні позиції. Вони можуть розміщуватись під фільтром, серед товарів або над ними. Кожна категорія може мати один, два чи всі три банери на розсуд замовника.


СТОРІНКА ТОВАРУ

Найважливіша інформація про товар на видному місці: найменування товару, його фото, актуальна ціна та закреслена стара, акційні стікери, подарунки та логотип – всі ці елементи налаштовуються під індивідуальні розсуди замовника.

Форма вибору такого ж товару, але з іншою модифікацією - опція, яка дозволяє порівняти варіації переглянутого товару (за розміром, формою, ціною чи іншими параметрами). Залежно від поставлених цілей такого функціоналу зміна інформації, відмінної від переглянутого варіанта (вартість, наявність, інший розмір тощо) може відбуватися з перезавантаженням сторінки або без.

Додатковий опис товару можна розмістити у додаткових вкладках. Тут можна розмістити відгуки покупців про товар, відео огляд, технічні характеристики тощо.

Медіа-інформація про товар: фото, відео, відео відгуки - всі такі дані розміщені в одному модальному вікні. Відео інформація відкривається в окремій вкладці, таким чином наголошується на його наявності.

Придбання в один клік дає можливість покупцю оформити покупку з мінімальною витратою часу та вказівкою найнеобхіднішої інформації.

Супутні аксесуари можуть бути відсортовані вручну для кожного продукту окремо або автоматично.

Знижки на товар - різниця між старою та новою вартістю може вказуватись у відсотках, може показувати вигоду від придбання, а може маркуватися за іншим типом. Але оскільки використовувати знижки універсально для всіх товарів неможливо, адже кожен бізнес по-різному хоче надавати знижки на свій продукт, базової версії інші типи акційних знижок не передбачені.

Блок інформації про доставку, оплату та гарантії контролюється на адміністративній панелі та відображається на всіх одиницях товару. За бажанням можна вдосконалити цю опцію в залежності від категорії, габаритів або часу.

Відгуки покупців є додатковим способом характеристики продукту, допомагають створити рейтинг користувача. Покупці, які купили товар на сайті, одержують на вказану пошту листа з проханням поділитися враженнями від придбання. Мікророзмітка для відгуків покупців – це додаткова робота.


ГОЛОВНА СТОРІНКА

Хедер (шапка) сайту: логотип, девіз чи слоган, контакти, графік роботи, кошик, рядок пошуку по сайту, додаткове меню та вхід у особистий кабінет – інформація, яка має бути присутня на кожному сайті. Залежно від кількості блоків та їх розмірів, вибирається найоптимальніше їх розташування.

Список категорій у ньому вказуються всі категорії з підкатегоріями. Можна внести лише вибрані. Є можливість надавати категорії з різними іконками за величиною.

Управління блоками дозволяє вказувати всі необхідні дані на головній сторінці сайту, щоб створити у клієнтів потрібну думку від візиту до магазину.

Вітрина продукції тут розміщується інформація про новинки магазину, лідерів продажу або інформація про акційні продукти.

Інтеграція віджетів соцмереж дають можливість максимально використовувати мережі для розвитку і просування бізнесу.

Акції магазину, огляди продукції та новини йдуть у стрічці, за потреби можна додати ілюстрації.

Регулювання інформацією про контакти дозволяє додавати або приховувати інформацію на головній сторінці магазину та контактах.

Головний банер має опцію динамічної зміни слайдів та можливість розміщення додаткових.

Логотипи брендів – блок допоможе клієнту зорієнтуватися у пошуку певних продуктів за брендами.

Переваги та перевага магазину: розміщення тезової інформації про переваги та відмінності від конкуруючих магазинів.

Багатомовність дає можливість перекладати інформацію сайту іншою мовою.

SEO інформація: наповнення сайту текстом, призначеного для пошукових систем-роботів для просування. Натисканням кнопки може приховувати чи відкривати цю інформацію.

Вікно cookies відображає повідомлення про збирання інформації. Може бути представлена ​​різними мовами.


КОШИК І ОФОРМЛЕННЯ ПОКУПКИ

Вхід для зареєстрованих клієнтів через соціальні мережі або Google Accounts.

Миттєва реєстрація, у тому числі через соцмережі, клієнту треба лише запровадити дані для доставки.

Зрозуміла і проста форма для оформлення покупки: навіть покупець-новачок легко зареєструється при цьому вся інформація про клієнта буде зібрана непомітно для нього.

Замовлення через дзвінок для людей, які воліють робити замовлення через телефонний дзвінок.

Оплата покупки: для зручності розміщуються різні послуги для оплати. Якщо товар або інформація про нього повинні уточнитися менеджером, посилання для оплати буде надіслано замовнику після перевірки.

Способи та варіанти доставки можуть бути обмежені для зазначених міст чи країн.

Список вибраного. Додавання нових та видалення старих продуктів у розділ "Вибране" з можливістю email-розсилки інформації про продукцію магазину.

Історія завершених покупок з усією інформацією: скільки витрачено на покупку, чи знижка, ТТН замовлення, статус і т.п.

Можливість вибору складу у рідному місті з використанням будь-якого сервісу доставки.


ПОШУК

Фільтр пошуку дозволяє звузити діапазон шуканого товару.

Динамічний пошук: виведення шуканого продукту відразу після введення декількох перших літер назви.

Відображення запитів пошуку на панелі адміністратора дозволяє бачити, що шукають клієнти.


SEO МОЖЛИВОСТІ

Верстка з використанням html5 і css3 дозволяє уникнути надлишкового коду, максимально правильно використовувати підписи та заголовки в системах пошуку.

Адреси сторінок легкочитабельні та генеровані за зразком з можливістю корекції в ручному режимі.

Розміщення seo-текстів у каталогах без дублів.

На посадкових сторінках можна задавати потрібні елементи вручну для кожної комбінації фільтрів.

Унікальні мета-теги генеруються для кожної сторінки за шаблоном або вручну.

Регулювання індексації фільтрів дозволяє визначати для фільтрів h1, title та інших за шаблоном.

Контроль індексації слідкує за відкриттям лише корисних сторінок, а дублі всіх типів виключаються.

Теги microdata підвищують позицію магазину в пошукових системах.

Генерація sitemap.xml дозволяє прискорити індексацію сайту одразу після запуску, включаючи всі сторінки та зображення.

Індексація картинок - усі зображення та їх підписи потрапляють до sitemap.xml.


ЛИСТИ ТА ВІДПОВІДІ

Телеграм для менеджера: повідомлення про нові замовлення, заявки та форми зворотного зв'язку, інформація про відгуки. Можна запрограмувати будь-які звіти: покупки за тиждень, місяць, декаду, % більше/менше замовлень та ін.

Обробка замовлення: клієнтові надходять повідомлення про всі етапи, на яких перебуває замовлений товар.

Незавершене замовлення: на пошту надсилається лист про наявність у кошику незавершеного замовлення.

Мейл-прохання про відкликання. Через деякий час після придбання відправляється на пошту покупця.

Дизайн листа оформлений у концепції магазину.


УПРАВЛІННЯ МАГАЗИНОМ

Контроль контенту дає змогу керувати усією інформацією на сайті.

Права доступу для командної роботи спеціалістів різних відділів.

Регулювання структури: додавання нової, видалення старої та редагування всієї інформації.

Регулювання варіантів оплати та доставки: можливість додавати нові, коригувати умови наявних.

Управління знижками: персональні бонуси, генерація купонів та сертифікатів, накопичувальна система.

Регулювання курсу валют – можливість змінювати діапазон цін на всю групу товарів.

Банери: фокусування уваги покупців на перевагах магазину, акціях тощо.

Модерація відгуків дозволяє уникнути зловживаннями клієнтів.

Експорт продуктів в файл xlsx.


УПРАВЛІННЯ КАТАЛОГОМ І ЗАМОВЛЕННЯМИ

Налаштування категорій: зазначення характеристик товару, налаштування фільтрів та інших критеріїв.

Ручне регулювання товаром: додати, видалити, виправити інформацію про товар. 

Автоматична обробка фото - підгін прев'ю і накладання водяних знаків на картинки.

Масове завантаження: можливість імпорту картинок і опису з xls-файлів. 

Експорт у формат xlsx, xml-формати для розміщення на Rozetka, Instagram, Google тощо.

Облік усіх замовлень в одному розділі.

Налаштування операцій обробки статусу замовлення: створення, комплектація, уточнення, відправлення та завершення замовлення.  

Зміна замовлення - редагування вже зробленого замовлення (кількість, уточнення інших параметрів).

Супровідні документи: створення та налаштування форматів шаблону документів про товар.

пРРОФіскалізація чеків: в магазин інтегровано найнадійнішу систему для касових операцій.

Керування клієнтами: редактура профілів, перегляд кількості замовлень, персональні знижки та бонуси для них.


ВИСНОВОК

У базовій версії такого варіанту магазину закладено 500 категорій та понад 20 000 товарів. За цих показників для магазину забезпечено швидку та стабільну роботу. Зважаючи на вищевикладене, стає очевидним, що тариф “Базовий” однозначно найоптимальніший варіант для дрібного та середнього бізнесу.

І це не межа, завжди залишається можливість зростати та розвиватися:

  • якщо буде необхідність масштабувати бізнес, то переходити на нову платформу не буде потрібно, розширитися можна на вже існуючій; 
  • якщо виникнуть індивідуальні, не типові побажання власника магазину, ми завжди з радістю надамо рішення для їх реалізації;
  • у процесі експлуатації можлива додаткова оптимізація магазину.