Основна мета створення корпоративного сайту залежить від роду діяльності, потреб і бажань компанії. Але для будь-якої компанії можна виділити такі моменти необхідності такого сайту:
Список можна було б ще продовжити, але зупинимося на головних цілях докладно.
Залежно від завдань і мети, які ставить перед собою компанія, є кілька видів бізнес-сайтів.
Сайт-візитка. Найпростіший вид корпоративного веб-ресурсу. Такий вид сайту може бути навіть односторінковим або складатися з кількох сторінок. У ньому є коротка інформація про саму компанію, контактні дані, форма зворотного зв'язку та інформація про продукти компанії. Такий вид корпоративного сайту підійде для молодих компаній, які тільки починають кар'єру, або лише визначилися з нішею в бізнесі, знають свою цільову аудиторію, або тільки починають вивчати ринок.
Сайт-візитка може розвиватися і розширюватися синхронно з ростом компанії. За потреби на такий бізнес сайт можна поступово додавати нові розділи, вкладки або додаткові сторінки.
Корпоративний сайт-каталог. Це досить великий за обсягом вебресурс, який відображає максимально широку інформацію про продукцію компанії та характеризується великою інформативністю сторінок, розділів і категорій. Метою такого зразка корпоративного сайту є донесення інформації про продукти або послуги, які надає компанія.
Сайт-каталог ідеально підійде для оптових продавців, дистриб'юторів і виробників, які виготовляють або реалізовують багато найменувань продукції.
Такий варіант корпоративного сайту має низку переваг: зручність перегляду кожного конкретного найменування, детальний опис, легкість в управлінні для оновлення інформації, замовлення або отримання додаткової інформації через зворотну форму.
Корпоративний інфопортал. Такий вид корпоративного порталу компанії не розрахований на продажі. Вони мають на меті донести навчальні або інформаційні відомості. Використовуються для створення спільнот за інтересами. Як правило, це вебінари, тренінги, курси будь-якої тематики, уроки або навіть наукові статті.
Підійдуть для компаній, які пропонують послуги з навчання. На інфопорталі можна розміщувати демоверсії курсів, пропонуючи надалі придбати весь комплекс повноцінних матеріалів.
Промо-сайт. Різновид корпоративного сайту, який призначений виключно для реклами. Мета - інформування клієнтів про актуальну інформацію компанії. На такому веб-майданчику розміщується інформація про зміни в компанії, про дисконтні тижні, розпродажі, надходження нових колекцій тощо.
Який контент розміщувати на корпоративному сайті та скільки розділів у ньому буде, це справа самої компанії. Обов'язкових вимог до корпоративного сайту немає, але бажано врахувати, що для того, щоб відвідувачеві було приємно переглядати матеріали, варто враховувати естетику в оформленні, належний і зручний функціонал, багатомовність, адаптацію під мобільні пристрої тощо. Розділів чи вкладок може бути будь-яка кількість, але мають бути обов'язкові вкладки, які максимально розкриють і покажуть компанію. Відтак, бажано, щоб були такі розділи:
Оскільки ми вже з'ясували, що корпоративний сайт є важливою складовою іміджу компанії, то його розробці слід приділити належну увагу. Грамотно продумана структура корпоративного сайту - це один ресурс, на якому розміщено всі необхідні функції для зв'язку, комунікації та співпраці всіх працівників компанії, безперервний зв'язок з уже наявними клієнтами, презентація продукту фірми для потенційного клієнта, залучення нових партнерів та чудова реклама для фірми.
Єдина складність - у технічному оформленні корпоративного сайту. Сьогодні є багато пропозицій у створенні такого виду веб ресурсів. Але серед усього різноманіття, наша команда має низку переваг по розробці корпоративного сайту. Ми команда фахівців своєї справи, які вже напрацювали алгоритми дій, але кожен завершений проект є унікальним.