Корпоративний сайт: навіщо потрібен і його функції

Для чого потрібен корпоративний сайт?

Основна мета створення корпоративного сайту залежить від роду діяльності, потреб і бажань компанії. Але для будь-якої компанії можна виділити такі моменти необхідності такого сайту:

  • інформації про компанію, її цінності та місію;
  • віртуальний офіс для співробітників;
  • залучення нових клієнтів;
  • підтримка фактично цілодобового зв'язку з клієнтами;
  • розвиток бізнесу шляхом розкриття переваг серед конкурентів;
  • реклама вже існуючих товарів або послуг;
  • вивчення реакції на нові види товарів;
  • пошук працівників для розширення штату;
  • інструмент для ведення робочого процесу співробітниками;
  • захоплення нової ніші;
  • вихід на міжнародний ринок.

Список можна було б ще продовжити, але зупинимося на головних цілях докладно.

Які завдання вирішує корпоративний веб-сайт?

  1. Створення іміджу компанії. Брендинг включає в себе багато аспектів. І розробка корпоративного сайту компанії є одним з головних. Заробити імідж у сучасному бізнес-світі нелегко. А власне такий сайт якраз і допомагає створити фірмовий стиль, показати професійність і кваліфікованість працівників. Грамотно продуманий вебресурс допоможе вибудувати позитивні асоціації з продукцією компанії, тим самим заробити авторитет серед клієнтів і стати конкурентоспроможним.
  2. Налагодження та розширення клієнтської та партнерської бази. Бізнес сайт дає можливість бути на зв'язку фактично в режимі 24/7, що, безперечно, істотно збільшує наплив клієнтів. Також такий сайт дає можливість спілкуватися з консультантом компанії онлайн, що також сприяє налагодженню контактів і розширення клієнтської бази. Форма зворотного зв'язку теж сприяє трафіку потенційних покупців або клієнтів.
  3. Надійний інструмент для співробітників. За допомогою такого майданчика всі працівники компанії завжди на зв'язку, навіть перебуваючи поза офісом. Інструменти допомагають виконувати свою роботу кожному: керівник може повідомляти про зміни в роботі, співробітник - вивантажити виконане завдання, менеджер - спостерігати та коригувати процеси. Тобто по суті це "віртуальний офіс", що дає змогу повноцінно функціонувати на відстані, що в сучасних реаліях є незамінним інструментом.
  4. Збільшення продажів. Зазвичай корпоративний сайт не орієнтований на продажі. Але це гнучка форма представлення товарів чи послуг у мережі. І якщо є на те потреба, то такою можливістю як продажі з корпоративного сайту цілком прийнятна. Як альтернативу, вебресурс можна адаптувати під B2B для залучення партнерів та подальшої взаємодії з ними.
  5. Залучення нових співробітників. Бізнес сайт може заощадити гроші і час на подачі оголошень про набір співробітників. Досить розмістити у відповідному розділі вимоги до кандидатів на вакансію та очікувати звернень.

Які бувають корпоративні сайти?

Залежно від завдань і мети, які ставить перед собою компанія, є кілька видів бізнес-сайтів.

Сайт-візитка. Найпростіший вид корпоративного веб-ресурсу. Такий вид сайту може бути навіть односторінковим або складатися з кількох сторінок. У ньому є коротка інформація про саму компанію, контактні дані, форма зворотного зв'язку та інформація про продукти компанії. Такий вид корпоративного сайту підійде для молодих компаній, які тільки починають кар'єру, або лише визначилися з нішею в бізнесі, знають свою цільову аудиторію, або тільки починають вивчати ринок.

Сайт-візитка може розвиватися і розширюватися синхронно з ростом компанії. За потреби на такий бізнес сайт можна поступово додавати нові розділи, вкладки або додаткові сторінки.

Корпоративний сайт-каталог. Це досить великий за обсягом вебресурс, який відображає максимально широку інформацію про продукцію компанії та характеризується великою інформативністю сторінок, розділів і категорій. Метою такого зразка корпоративного сайту є донесення інформації про продукти або послуги, які надає компанія.

Сайт-каталог ідеально підійде для оптових продавців, дистриб'юторів і виробників, які виготовляють або реалізовують багато найменувань продукції.

Такий варіант корпоративного сайту має низку переваг: зручність перегляду кожного конкретного найменування, детальний опис, легкість в управлінні для оновлення інформації, замовлення або отримання додаткової інформації через зворотну форму.

Корпоративний інфопортал. Такий вид корпоративного порталу компанії не розрахований на продажі. Вони мають на меті донести навчальні або інформаційні відомості. Використовуються для створення спільнот за інтересами. Як правило, це вебінари, тренінги, курси будь-якої тематики, уроки або навіть наукові статті. 

Підійдуть для компаній, які пропонують послуги з навчання. На інфопорталі можна розміщувати демоверсії курсів, пропонуючи надалі придбати весь комплекс повноцінних матеріалів.

Промо-сайт. Різновид корпоративного сайту, який призначений виключно для реклами. Мета - інформування клієнтів про актуальну інформацію компанії. На такому веб-майданчику розміщується інформація про зміни в компанії, про дисконтні тижні, розпродажі, надходження нових колекцій тощо.

Що має бути на корпоративному сайті?

Який контент розміщувати на корпоративному сайті та скільки розділів у ньому буде, це справа самої компанії. Обов'язкових вимог до корпоративного сайту немає, але бажано врахувати, що для того, щоб відвідувачеві було приємно переглядати матеріали, варто враховувати естетику в оформленні, належний і зручний функціонал, багатомовність, адаптацію під мобільні пристрої тощо. Розділів чи вкладок може бути будь-яка кількість, але мають бути обов'язкові вкладки, які максимально розкриють і покажуть компанію. Відтак, бажано, щоб були такі розділи:

  • інформація про компанію: історія створення, досягнення та успіхи;
  • дані про керівників і співробітників фірми;
  • продукція, яку виробляє або пропонує підприємство з їх повним описом;
  • інформація для залучення партнерів;
  • сертифікати та документація;
  • новини компанії;
  • якщо можливо, процес виготовлення продукції;
  • відгуки клієнтів;
  • блог із корисною для потенційного покупця інформацією.

Важливість корпоративних сайтів

Оскільки ми вже з'ясували, що корпоративний сайт є важливою складовою іміджу компанії, то його розробці слід приділити належну увагу. Грамотно продумана структура корпоративного сайту - це один ресурс, на якому розміщено всі необхідні функції для зв'язку, комунікації та співпраці всіх працівників компанії, безперервний зв'язок з уже наявними клієнтами, презентація продукту фірми для потенційного клієнта, залучення нових партнерів та чудова реклама для фірми.

Єдина складність - у технічному оформленні корпоративного сайту. Сьогодні є багато пропозицій у створенні такого виду веб ресурсів. Але серед усього різноманіття, наша команда має низку переваг по розробці корпоративного сайту.  Ми команда фахівців своєї справи, які вже напрацювали алгоритми дій, але кожен завершений проект є унікальним.