Послуги
Завдання: Розробити два промо-сайти для пульсоксиметру Pulse Oximeter 50D та набору для виявлення антитіл IgM/IgG до Coronavirus.
Рішення: Розробили два лендінги які пов’язані між собою. Лендінги мають схожий дизайн згідно з фірмовим стилем компанії, але відрізняються головним кольором.
Спроектували сучасний адаптивний дизайн з додаванням анімацій. Майже в кожному інформаційному блоці є заклик до дії, кнопка “купити” переводить на сторінку товару на Prom.ua
Поряд з текстовою інструкцією є коротка фото-інструкція, як використовувати набір для виявлення антитіл IgM/IgG до Coronavirus.
На кожному сайті можна придбати обидва пристрої.
Адаптивний дизайн зручний у використанні та лаконічно виглядає у мобільній версії.