Задача: розробити корпоративний сайт основною метою якого буде популяризувати донацію та донести всі переваги до майбутніх донорів, а також автоматизувати процес запису.
Рішення: Було розроблено корпоративный сайт в унікальному для цієї ніші.
В результаті компанія отримала функціональний інструмент для рішення багатьох бізнес-задач, який виконує не тільки інформаційну та брендову функції, а й допомагає збирати заявки на запис від донорів з усієї країни.
Для цього сайту був розроблений дизайн 20 видів сторінок, 50 типів блоків та 3 унікальних лендінгів.
За допомогою нашої технології конструктору long read pages з цих п’ятидесяти блоків, які можна виводити в будь-якій кількості та послідовності, створено 75+ унікальних інформаційних сторінок та лендінгів. Для конструювання та адміністрування сторінок навички програмування не потрібні.
Створена унікальна система, переходу між інформаційними блоками, які представлені не у вигляді великих текстових сторінок, а як невиликі блоки, комфортні для сприйняття. Система переходів складається зі стилізованих посилань, та спонукає користувача продовжувати перехід між сторінками та ознайомлення з інформацією на сайті.
Побажанням клієнта було, створити сайт з незвичним для серйозних компаній стилем. Весь UI дизайн, створений у сучасному яскравому стилі і при цьому передає філософію компанії і вдало виділяє її з поміж конкурентів.
Окрім того, що сайт виконує інформаційну функцію він є зручним інструментом для систематизації запису донорів з різних міст України.
Спочатку у MVP продукті форма запису вела на EasyWeek, що було проміжним етапом для цього проекту.
Спеціально для цього проекту ми розробили набагато більш зручну форму запису, яка отримує вільні слоти на запис та відправляє запис до CRM-системи.
Система об'єднує всі донорські центри компанії. Користувач може легко записатися на донацію, обравши найзручніший для нього центр у меня і залишити заявку.
Для економії часу відвідувачів центру була розроблена та автоматизована система анкетування. За 30 хвилин до візиту записаному користувачу надсилають посилання на заповнення анкети на вайбер. Після заповнення цієї анкети, вона автоматично потрапляє в систему центру і при відвідуванні донору вже не потрібно витрачати час на проходження опитування
На даний момент проект продовжує розвиватися.